BİNGÖL "BEN TUZLA'NIN ÇOCUĞUYUM, HAKLARIN KORUYUCUSU OLMAYA DEVAM EDECEĞİM"
Tuzla Belediye Başkanı Eren Ali Bingöl, ilçedeki mülkiyet hakları ve kentsel dönüşüm süreçlerine dair önemli açıklamalarda bulundu. Tuzla’nın her bir ferdinin hakkının kutsal olduğunu vurgulayan Başkan Bingöl, "Tuzla'nın çocuğuyum" diyerek ilçeye olan aidiyetine ve sorumluluk bilincine dikkat çekti.